ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-ТЕЛЕБАЧЕННЯ НА ЗАСАДАХ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • О.А. Князєва Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова
  • Г.О. Мітров Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова

DOI:

https://doi.org/10.33243/2518-7139-2020-1-2-146-153

Анотація

У статті обґрунтовано, щo сучасне Інтернет-телебачення є одним із провідних джерел отримання інформаційних послуг в умовах обмежень пересування громадян внаслідок пандемії. Встановлено, що користувачі, які перейшли на дистанційну роботу, обрали мультиекранний формат отримання низки сучасних послуг – на смартфонах, планшетах, ПК, телевізорах тощо. Значно зріс попит на телевізійний контент та стримінгові сервіси. Це суттєво підвищило обсяги надаваних телекомунікаційних послуг і Інтернет-трафіка та обумовило необхідність формування підходів до подальшого розвитку сучасного Інтернет-телебачення на засадах соціально-етичного маркетингу. Проведено маркетингове дослідження споживачів послуг телебачення, яке визначило основних споживачів та їх потреби, а також перспективи зростання попиту на послуги Інтернет-телебачення. Здійснено факторно-критеріальне оцінювання передумов застосування інструментів соціально-етичного маркетингу для розвитку Інтернет-телебачення, яке визначило, що саме соціальний фактор є визначальним в процесі розвитку означених послуг. Надано основні переваги впровадженню соціально-етичного маркетингу, серед яких – задоволення потреб суспільства у сучасних послугах та забезпечення прибутковості діяльності підприємств в умовах кризи. Узагальнено основні види ефектів, які можуть виникати через ці процеси на різних рівнях ведення економічної діяльності. Сформовано низку перспективних напрямів подальшого розвитку Інтернет-телебачення, серед яких важливими є розвиток технологій мультиекранності та стримінгових сервісів. Запропоновано підходи до забезпечення фінансової підтримки розвитку Інтернет-телебачення через впровадження інструментів державно-приватного партнерства (для великих підприємств), а також краудфандингу та інших цифрових фінансових платформ – для малих та середніх

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-29

Номер

Розділ

Економіка галузі зв`язку