ПРОБЛЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СЬОГОДЕННЯ

Автор(и)

  • І V Stankevych
  • Т S Sukhoruchenko

DOI:

https://doi.org/10.33243/2518-7139-2019-1-1-176-185

Анотація

В статті виявлено та проаналізовано проблеми функціонування та розвитку підприємств сфери готельного бізнесу в Україні з подальшим визначенням напрямів їх вирішення на законодавчому рівні та рівні підприємств, з урахуванням викликів інформаційного сьогодення. Предметною площиною дослідження є вимоги національних стандартів та законодавчі акти України, які регулюють сферу готельного бізнесу та визначають порядок сертифікації підприємств й установлення категорій. У статті обґрунтовано необхідність внесення низки змін до чинного законодавства країни, пов’язаних із: доповненням основних термінів та понять; підходом до процедури сертифікації та установлення категорії підприємствам сфери готельного бізнесу. Проаналізовано, яку саме роль відіграє готельне підприємство на сьогодні для споживачів при наданні основних та додаткових послуг, під час перебування клієнтів у готелі та задоволення їх потреб. Невідповідність при наданні основних понять «готель», «мотель» та «хостел», на законодавчому рівні України. Проаналізовано основні законодавчі акти України та національні стандарти, які регулюють сферу готельного бізнесу, виявлено проблеми, що на законодавчому рівні перешкоджають подальшому розвитку сфери готельного бізнесу в Україні, та сертифікації готельних підприємств відповідно до певної категорії підприємства. Проаналізовано процедуру сертифікації готельних підприємств в Україні. Виявлення важливості впровадження інформаційних комп'ютерних технологій управління та сучасних систем бронювання, програм для забезпечення підтримки зв’язку з клієнтом. А також виявлено важливість ІК-послуг для готельних підприємств, що викликано сьогоденням.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економіка галузі зв`язку