ФРАКТАЛЬНА ГРАФІКА ДЛЯ ГЕНЕРАЦІЇ ВІРТУАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
Анотація
Прогрес у розробці апаратних та програмних засобів вражає своєю неймовірною швидкістю. Основна причина одночасного швидкого вдосконалення комп’ютерної графіки – це потреба одержання повного досвіду, який можна досягти завдяки візуальному уявленню нашого світу. Тому найцікавішою її проблемою є реалістичне зображення з високою якістю та великою здатністю, яке часто вимагає процедурної генерації графіки. У статті проаналізовано простоту фрактальної та математичної абстракції. Математика відображає не тільки точність та логічність, а і незрівнянну красоту. Гори, хмари, дерева, живі клітини – все виходить за рамки звичної евклідової геометрії. Їх не можливо описати її методами. Тоді на допомогу прийшли фрактали та наука при них. Фрактали –це достатньо прості математичні рівння на листі паперу з яскравими, дивовижними зображеннями , що дають повне уявлення про об’ект. Фрактал є локальним об’єктом у просторі, який можно розкласти на схожі та ідентичні елементи, що зменьшуються. Це самоподібний об’єкт, а це означає, що його найменьші елементи є копіями найбільших елементів. Отже, фрактальним можно вважати любий об’єкт складної структури, якщо він має такуж форму, як і одна або більше його складових. Фрактал дозволяє мислити образно, а будь-яку алгебраїчну задачу перевести в область геометрії, де правильна відповідь завжди очевидна. Проведено досить багато досліджень в області фрактальної графіки,але ще залишилисяпитання, задачі та проблеми, що заслуговують значної уваги та більш досконалого вирішення. Метою даної роботи є розробка кодів з використанням різних об’єктно-орієнтованих мов програмування для візуалізації об’єктів франтальної графіки. В статті описана процедурна генерація як метод генерації алгоритмічних даних для створення 3D-моделей та текстур. Це важливо для відеоігор, оскільки його можна використовувати для автоматичного створення великої кількості ігрового контенту та є важливим моментом при моделюванні природних ландшафтів, заснованих на геометричних зображеннях. Створені, на основі розроблених кодів, композиції можуть використовуватись в інформатиці при стисканні зображення, у медицині для дослідження клітиного рівня внутрішніх органів, тощо.