Статистичний аналіз трафіка соціальних мереж
Abstract
Проведено дослідження трафіка найбільш популярних соціальних мереж за допомогою статистичних методів аналізу. У результаті аналізу отримано дані про кількість активних користувачів і обсягу трафіка досліджуваних мереж. Отримані дані дозволяють оцінити популярність різних соціальних мереж і оцінити їх частку трафіка, порівнянно з іншими сервісами Інтернету. Подібні дослідження для Українського сегмента мережі Інтернет не проводилися, в результаті чого порівняння проводилося з Російськими дослідженнями трафіка соціальних мереж. Результати показують відмінності використовуваних сервісів залежно від географічного положення. Результатом дослідження є доказ самоподібних властивостей трафіка соціальних мереж, розраховані показники Херста для трафіка в залежності від дня тижня і досліджуваної мережі.Downloads
Issue
Section
Радіотехніка і телекомунікації